Questions
Це не хімчистка, це якась комедія абсурду. Віддав пальто — забрав ганчірку. Плями як були, так і залишилися, але тепер ще й новий «бонус» — розводи, запах і враження, що...
Лотус Премиум
09.08.25 11:14 Ілля, вітаємо.
Нам приємно усвідомлювати, що чоловіча дружба — ще не вигадка, і ви вирішили підтримати свого товариша у такій непростій і, щиро кажучи, не зовсім етично виправданій справі — написанні фейкових негативних відгуків.
Ми поважаємо будь-яку точку зору, навіть якщо вона не має жодного стосунку до реального досвіду користування нашими послугами.
Для всіх інших читачів хочемо уточнити: Ілля не є нашим клієнтом, жодного замовлення не оформлював, жодної речі не здавав. Відгук залишено винятково з метою підтримати «друга у біді», тож сприймати його як об’єктивну оцінку сервісу немає жодних підстав.
А дружбу ми цінуємо. Просто рекомендуємо наступного разу обирати шлях, який не включає публічний обман.
Бажаємо вам гарного дня та друзів, які не ставлять у незручне становище.
Никому не советую данную компанию обходите стороной старшая Валентина как и ее подвенечные не умеют общаться с людьми видимо рыба гниет с головы (Валентины ) раз персонал себя позволяет...
Лотус Премиум
09.08.25 09:59 Андрію.
Вимушені публічно пояснити ситуацію, оскільки описане вами у відгуку — не відповідає дійсності.
Ви звернулися до нас із консультацією в Telegram наприкінці робочого дня оператора. Ми мали відповісти вам зранку, однак через масований обстріл Києва вночі частина співробітників працювала без сну та була менш сконцентрована. У зв’язку з цим ваше звернення загубилося в чаті, і відповідь затрималась.
Ми розуміємо, що працюємо у сфері обслуговування, і завжди маємо бути на зв’язку з клієнтами — навіть у складних обставинах. Це не виправдання, а пояснення. І ми зробили висновки з цієї ситуації. Ваша перша претензія дійсно була обґрунтованою — ми проведемо додаткову роботу з командою, аби подібне не повторювалося.
Як тільки ви нагадали про себе — ми одразу повернулися до діалогу, скоординували вас по вартості послуг, вибачились за затримку та надали повноцінну консультацію.
Але вас це не влаштувало. Ви одразу заявили, що бажаєте спілкуватися лише з керівництвом, паралельно залишаючи повідомлення на кшталт «нехай терміново телефонує керівник, інакше я залишу негативні відгуки на всіх платформах». Ви також погрожували «зіпсувати репутацію» та посилались на кількість своїх підписників.
Після цього з вами зв’язався наш керівник, пояснив ситуацію, перепросив та запропонував персональну сорі знижку на майбутню послугу, хоча, знову ж таки, офіційно клієнтом ви ще не стали.
Замість конструктивного діалогу ми отримали агресію: нецензурну лексику, особисті образи та погрози на кшталт «я вас завтра всіх звільню». Окремо звертаємо увагу: ситуація, в якій чоловік дозволяє собі ображати жінку — співробітницю нашої компанії — є абсолютно неприйнятною.
Якщо зупинитися і подивитися об’єктивно: жодної послуги ми вам не надали. Уся суть звернення — у затримці з відповіддю на консультацію. І за цю затримку перед Вами вибачився і оператор, і керівник.
Після дзвінка керівника ви продовжили писати нам у Instagram та надсилати погрози щодо негативних відгуків. Ми це розцінюємо як спробу тиску. Можливо, ви очікували, що ми злякаємось вашої “тисячної аудиторії” — але нам нічого боятися. Ми діяли в рамках стандартів сервісу: визнали затримку, вибачилися, запропонували сорі бонус, з вами зв’язалась відповідальна особа.
Натомість ми отримали хвилю токсичної поведінки, а у відповідь на наші дії ви заявили, що підключите родичів для написання негативних відгуків. Ви маєте на це право, але ми так само залишаємо за собою право відповідати на кожен подібний відгук публічно.
Бажаємо вам спокою.
І, можливо, трохи більше поваги до людей навколо.
Хочу подякувати дівчатам на Анрі Барбюса, в дуууже швидкі терміни прийняли і почистили весільну сукню. Обслуговування і якість 5 зірочок
Лотус Премиум
09.08.25 09:57 Олена, щиро дякуємо за відгук і раді, що Ви задоволені результатом нашою роботою. Будь ласка, зателефонуйте в колл-центр 0445915777, як подяка хочемо нарахувати Вам 200 грн бонусів. До нових зустрічей!
Чомусь у шафі пожовтіли білі футболки, спробувала одну попрати самостійно але відбілити не вийшло. Віддала в Лотус, і це було найкраще рішення, сама б я так іх не вибілила. Сервіс...
Лотус Премиум
09.08.25 09:57 Марина, щиро дякуємо за відгук і раді, що Ви задоволені результатом нашою роботою. Будь ласка, зателефонуйте в колл-центр 0445915777, як подяка хочемо нарахувати Вам 200 грн бонусів. До нових зустрічей!
Якість послуги жахлива! Замовляла преміум чистку з відновленням кольору натуральної дублянки (колір темно зелений/хакі), салон в Аладдіні. Акцентувала увагу на комірі (була жовтизна від пудри). Прийняли. Повернули з розводами...
Лотус Премиум
09.08.25 11:16 Альоно, дякуємо за відгук!
З вашою дублянкою було зроблено все можливе, виходячи з її початкового стану. Вона вже мала певний ступінь зношеності, потертості та локальні механічні пошкодження, характерні для виробів з віком і тривалим носінням. Наш майстер виконав всі необхідні технологічні етапи чистки та додатково провів тонування, щоб покращити зовнішній вигляд виробу.
Однак важливо розуміти, що хімчистка не робить речі новими – вона робить їх чистими. Замша, яка має великий термін експлуатації, змінює свої властивості, що впливає на кінцевий результат. До того ж, у процесі чистки неможливо заздалегідь передбачити точний фінальний вигляд виробу, адже кожен випадок індивідуальний і залежить від стану матеріалу.
Тим не менш, ми пішли вам назустріч і надали 70% знижки на цю послугу, хоча всі роботи були виконані на 100%.
На жаль, ми можемо зробити речі чистими, але не новими, і якість остаточного результату завжди залежить від початкового стану замші.
Сподіваємось на розуміння і дякуємо, що обрали нас!
Сдавала куртку по акции - 20%, цена отличная в принципе, как везде по Киеву, но со скидкой вышло даже дешевле. При приеме сразу предупредели что наполнитель - синтепон и после...
Лотус Премиум
09.08.25 09:57 Щиро дякуємо за відгук і раді, що Ви задоволені результатом нашою роботою. Будь ласка, зателефонуйте в колл-центр 0445915777, як подяка хочемо нарахувати Вам 200 грн бонусів. До нових зустрічей!
Скористалась послугою чищення сукні, враження дуже приємні від моменту прийому замовлення, до його видачі. Сукню після свят привели до ладу, почистили та відремонтували. Дякую!
Лотус Премиум
09.08.25 09:56 Щиро дякуємо за відгук і раді, що Ви задоволені результатом нашою роботою. Будь ласка, зателефонуйте в колл-центр 0445915777, як подяка хочемо нарахувати Вам 200 грн бонусів. До нових зустрічей!
Дуже дякую кравцям за чудову роботу!! замовила дорогий пуховик з-за кордону, але він прийшов не того розміру. Не знала чи перешивають пуховики, тому звернулась за консультацією і мені допомогли, пуховик...
Лотус Премиум
09.08.25 09:56 Тома, щиро дякуємо за відгук і раді, що Ви задоволені результатом нашою роботою. Будь ласка, зателефонуйте в колл-центр 0445915777, як подяка хочемо нарахувати Вам 200 грн бонусів. До нових зустрічей!
Здавала взуття щоб зробити профілактику, погодили ціну, зробила передплату. Через деякий час мені написали з «Лотус» і сказали що ремонт буде коштувати на 350 грн більше!Ок! Я погодилась,...
Лотус Премиум
18.12.24 18:37 Юліє, надання якісних послуг має велике значення для нашої компанії. Нам дуже шкода, що сталася така ситуація.
В будь-якому випадку, Ваші зауваження є дуже важливими для нас. Дякуємо за Ваш відгук.
Здавала постіль на прання - дуже задоволена, чому я не робила цього раніше.Обслуговування класне, замовлення зробили вчасно,а найкраще те, що самій більш не треба з ним морочиться. 10/10
Лотус Премиум
18.12.24 18:38 Катерино, щиро дякуємо за відгук і раді, що Ви задоволені результатом нашою роботою. Будь ласка, зателефонуйте в колл-центр 0445915777, як подяка хочемо нарахувати Вам 200 грн бонусів. До нових зустрічей!
Чудово почистили пуховики, нічого не збилося, всі мягкеньки, пухкенькі та чисті. Можна рекомендувати
Лотус Премиум
18.11.24 17:03 Максиме, щиро дякуємо за відгук і раді, що Ви задоволені результатом нашою роботою. Будь ласка, зателефонуйте в колл-центр 0445915777, як подяка хочемо нарахувати Вам 200 грн бонусів. До нових зустрічей!
Собака погризла кросівки , ніде не брались ремонтувати, в нас місто невеличке, майстрів не так і багато. Шукала де такі ремонти роблять і знайшла цю компанію, проконсультували по фото, відправляла...
Лотус Премиум
23.08.24 13:05 Мирославо, щиро дякуємо за відгук і раді, що Ви задоволені результатом нашою роботою. Будь ласка, зателефонуйте в колл-центр 0445915777, як подяка хочемо нарахувати Вам 200 грн бонусів. До нових зустрічей!